Jak postupovat při reklamaci zboží - reklamační řád

Každý e-shop je povinen informovat své zákazníky ještě před koupí o možnostech a podmínkách reklamace. Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, který vám umožní rychle se zorientovat v procesu reklamace.

Postup uplatňování a vyřizování reklamace

Na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo z naší prodejny, pokud si zboží přebíráte osobně v den jeho převzetí. Každý reklamovaný produkt prosím posílejte společně s vyplněným reklamačním formulářem. Stáhnete si ho ZDE.

 

PDF  Formulář na reklamaci zboží Formulář na reklamaci zboží

 

Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Můžete ho dovést i osobně na prodejnu. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu). Reklamaci prosím posílejte písemně (poštou), osobně nebo formou e-mailu.

Jsme povinni určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídíme reklamaci ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace máte právo odstoupit od kupní smlouvy a bude vám vrácena plná částka za zboží nebo máte právo na výměnu zboží za nové.

Způsob ukončení reklamace

  • předáme vám opraven nebo vyměněn výrobek,
  • vrátíme vám kupní cenu výrobku (při odstoupení od smlouvy) nebo poskytneme slevu z ceny výrobku,
  • písemně vyzmeve vás jako zákazníka k převzetí některého z uvedených plnění,
  • odůvodněným zamítnutím reklamace.

Podmínky odůvodněného zamítnutí reklamace

Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:

  • k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
  • nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží,
  • zanedbáním péče a údržby o zboží,
  • poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
  • používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek,
  • běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží.

Adresa, kde můžete uplatnit reklamaci

Adresa prevádzky

GammaHS s.r.o.

Zlatovská 35,
Trenčín 911 05,
Slovensko

tel. číslo: 00421 910 624 488
e-mail: info@jurhan.com
IČO: 47584360
DIČ: SK2023997778

 

 

 


Jsme e-shop ověřen zákazníky Heureky

Overeno zakazniky Heureky - logo

"Zkušenost jen jedna, ale výborná, bezproblémová"


"... rychlá komunikace, rychlé dodání, video montáž nábytku"

"Výborné ceny a expresně rychlé dodání"

 První česká soukromá kurýrní a spediční služba

Zboží vám bude doručeno kurýrem IN TIME

Tato stránka používá cookies. Vice info

×

Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete kdykoliv vrátit do 14 dnů  Odstoupení od smlouvy - Vrácení zboží do 14 dní