Jak postupovat při reklamaci zboží

Po převzetí zboží jste zjistili, že je něco rozbité nebo poškozené? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci co nejvíce zjednodušit.

  • záruku na zboží poskytujeme do 24 měsíců
  • reklamaci vyřešíme do 3 pracovních dnů

Jak reklamovat zboží

  1. Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
  2. V nejbližších pracovních dnech se budeme vaší reklamaci plne věnovat a v případě potřeby vás budeme kontaktovat a dohodneme se na detailech reklamace.
  3. Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, budeme vás o tom informovat a dohodneme si způsob doručení.
  4. Podle dohody vám poškozené zboží vyměníme nebo pošleme nové.

 

Reklamační formulář

Pole označená * jsou povinná.


Podmínky reklamace se řídí Reklamačním řádem

Adresa provozu e-shopu

GammaHS s.r.o.
Zlatovská 35
911 05 Trenčín
slovenská republika

_______________________________________________________________________________________________________

Naši operátoři jsou vám k dispozici pokud máte jakýkoliv dotaz nebo potřebujete jen poradit.


Jsme e-shop ověřen zákazníky Heureky

"Zkušenost jen jedna, ale výborná, bezproblémová"


"... rychlá komunikace, rychlé dodání, video montáž nábytku"

"Výborné ceny a expresně rychlé dodání"

Zboží vám bude doručeno kurýrem DPD

 Kurýrní služba DPD

nebo si ho vyzvednete na odběrném místě

Zásilkovna

 

Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info

×

Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete kdykoliv vrátit do 14 dnů  Odstoupení od smlouvy - Vrácení zboží do 14 dní