Jak postupovat při reklamaci zboží - reklamační řád
Každý e-shop je povinen informovat své zákazníky ještě před koupí o možnostech a podmínkách reklamace. Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, který vám umožní rychle se zorientovat v procesu reklamace.
Postup uplatňování a vyřizování reklamace
Na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v trvání 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo z naší prodejny, pokud si zboží přebíráte osobně v den jeho převzetí. Každý reklamovaný produkt prosím posílejte společně s vyplněným reklamačním formulářem. Stáhnete si ho ZDE.
Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Můžete ho dovést i osobně na prodejnu. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu). Reklamaci prosím posílejte písemně (poštou), osobně nebo formou e-mailu.
Jsme povinni určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídíme reklamaci ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace máte právo odstoupit od kupní smlouvy a bude vám vrácena plná částka za zboží nebo máte právo na výměnu zboží za nové.
Způsob ukončení reklamace
- předáme vám opraven nebo vyměněn výrobek,
- vrátíme vám kupní cenu výrobku (při odstoupení od smlouvy) nebo poskytneme slevu z ceny výrobku,
- písemně vyzmeve vás jako zákazníka k převzetí některého z uvedených plnění,
- odůvodněným zamítnutím reklamace.
Podmínky odůvodněného zamítnutí reklamace
Odpovědnost za vady se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
- k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,
- nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití,
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží,
- zanedbáním péče a údržby o zboží,
- poškozením zboží nadměrným zatěžováním,
- používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek,
- běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží.
Adresa, kde můžete uplatnit reklamaci
Adresa prevádzky
GammaHS s.r.o.
Zlatovská 35,
Trenčín 911 05,
Slovensko
tel. číslo: +420 607 957 153
e-mail: info@jurhan.com
IČO: 47584360
DIČ: SK2023997778