Jak postupovat při reklamaci zboží

Po převzetí zboží jste zjistili, že je něco rozbité nebo poškozené? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci co nejvíce zjednodušit.

  • záruku na zboží poskytujeme do 24 měsíců
  • reklamaci vyřešíme do 30 pracovních dnů

Jak reklamovat zboží

  1. Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
  2. V nejbližších pracovních dnech se budeme vaší reklamaci plne věnovat a v případě potřeby vás budeme kontaktovat a dohodneme se na detailech reklamace.
  3. Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, budeme vás o tom informovat a dohodneme si způsob doručení.
  4. Podle dohody vám poškozené zboží vyměníme nebo pošleme nové.

 

Reklamační formulář

Informace o objednávce

Fotografie závady

Kontrolný kód

i

Pole označená * jsou povinná.


Podmínky reklamace se řídí Reklamačním řádem

Adresa provozu e-shopu

Jurhan s.r.o.
Zlatovská 2425
911 05 Trenčín
slovenská republika

_______________________________________________________________________________________________________

Naši operátoři jsou vám k dispozici pokud máte jakýkoliv dotaz nebo potřebujete jen poradit.

Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. Za tímto účelem můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení