Jak postupovat při reklamaci zboží
Po převzetí zboží jste zjistili, že je něco rozbité nebo poškozené? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se vám reklamaci co nejvíce zjednodušit.
- záruku na zboží poskytujeme do 24 měsíců
- reklamaci vyřešíme do 30 pracovních dnů
Jak reklamovat zboží
- Vyplníte jednoduchý reklamační formulář níže.
- V nejbližších pracovních dnech se budeme vaší reklamaci plne věnovat a v případě potřeby vás budeme kontaktovat a dohodneme se na detailech reklamace.
- Pokud bude potřeba reklamované zboží vrátit k nám, budeme vás o tom informovat a dohodneme si způsob doručení.
- Podle dohody vám poškozené zboží vyměníme nebo pošleme nové.
Pole označená * jsou povinná.
Podmínky reklamace se řídí Reklamačním řádem
Adresa provozu e-shopu
Jurhan s.r.o.
Zlatovská 2425
911 05 Trenčín
slovenská republika
_______________________________________________________________________________________________________
Naši operátoři jsou vám k dispozici pokud máte jakýkoliv dotaz nebo potřebujete jen poradit.