Reklamácia tovaru

Jak probíhá reklamace?

Záruka na naše produkty je 24 měsíců.

Pokud Vám zboží přišlo poškozené, nebo se pokazilo během používání, vyplňte prosím Reklamační formulář, který naleznete ve spodní části stránky Jurhan.com, v sekci Reklamace zboží.

Do formuláře připojte také fotografie poškozeného zboží. S odesláním zboží počkejte na výzvu reklamačního oddělení,

Naši operátoři Vás v případě dalších otázek budou kontaktovat.

 

Při převzetí zásilky bolo zjištěné poškození tovaru. Jak mám postupovat?

Pokud je obal zboží viditelně poškozen při přebírání, je třeba sepsat s kurýrem Protokol o škodě.

Pokud je viditelně poškozen nejen obal ale i zboží, zásilku od kurýra nepřebírejte. O této skutečnosti nás prosím kontaktujte na t.č. +420 558 274 238

Jestli jste tovar převzali a po rozbalení byl poškozený, je nutno postupovat formou Reklamace.

 

Jak dlouho trvá reklamace tovaru?

Děláme maximum proto, abychom vaše požadavky vybavili co nejdříve, avšak zákonem stanovená doba na vyřízení reklamace je 30 dní.

I my používáme soubory cookies, aby naše stránky správně fungovaly

Aby jste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili si klikání a aby se vám například nezobrazovaly reklamy na to, co vás nezajímá, potřebujeme váš souhlas se zpracováním cookies – malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.


Díky nim vám naše stránky zobrazíme tak, aby vše fungovalo správně a podle toho, co máte rádi. Některé cookies a osobní údaje se používají také k zobrazování personalizované reklamy.

Zásady ochrany soukromí

Nastavit volby
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení